Selasa, 26 Mac 2013

The Croods super best plus funny

Assalammualaikum




Gerak dalam pukul 9.30pm tadi sempat jugak aku layan movie ni.ByTheWay aku tak plan pon nak tonton movie ni.My first plan is Olympus Has Fallen.last last movie tu start around 12am.Puiipuii tak sanggup der aku nak tunggu plus aku bawak kazen nya sekali.Haishh.
Bagus tak ramai orang.yang dok beratur.pap pap papp orait dah beli tiket.Round2 sekejap.Dekat ground floor tadi nampak macam ada concourse POPULAR BOOKS STORE. Singgah jap.but nothing special there.Kebanyakannya for member only.huhh surely lah aku tak ada member card nya punn.It okay.Then tengok movie dah nak start.

The Croods mengisahkan mengenai sebuah keluarga yang hidup pada zaman batu yang perlu survive untuk hidup.plus banyak aksi advanture lah kot.and yang paling penting citer ni klakar siot.n pasti lah citer kartun yang kebiasaannya aku tengok ,even diorang dah kena baling,jatuh kena himpit batu sume but still hidop lagi.kuat betol lah nyawa diorang kann!! Ahahaa.
Banyak unsur unsur pengajaran yang cuba disampaikan.and the best ending.sungguh tak mengecewakanlah.
Oraitt taknak cerita lebih.Hang pi tengok sendiri.

Aku sebenarnya tak sabar nak tunggu release movie terbaru 28 haribulan 3 ni baru keluar.Gi JOE.Huhuuu
Apa apa Review nanti aku akan update .Oraitt.
Ohh luper Soundtrack filem nie feat dengan artis MALAYSIA weyhh.

Owl City Feat Yuna - Shine your way. Suara dia totally best.
You are the best.Congratz and keep up your good work




0 Comments: