Rabu, 9 Januari 2013

2013 PAGI BUTE

Assalammualaikum

Alhamdulillah masuk tahun baru 2013.Alhamdulillah dipanjangkan usia serta sihat bertenaga,Alhamdulillah juga aku masih bisa menghirup oksigen.Syukur padamu Ya Allah.Usia aku pun dah semakin meningkat.tuptup dah nak masuk 25tahun dah aku ni.Walaupun entry ni aku post dah 9 haribulan 1.2013.Tapi masih tak lewat lagi kan untuk aku ucapkan selamat tahun baru kat semua yer.hehee.Semoga apa yang korang hasratkan serta impikan akan tercapai.dan kalau tak dapat nak capai tu.pandai pandai lah gi amik tangga ke kerusi ke.And and hope aku punya impian juga akan aku capai gapai pai paii.InsyAllah.Amin.

Jam dah masuk pukul 4.40am ni.Tomorrow i had to attend monthly meeting.on 10am.huhh sanagt bagus ada lagi 3 jam kot masa untuk aku lelap.tapi tak lelap lelap pon.sorry aku tak boleh nak tido pulak malam ni.pagi ni..huhh ngapa yaa.HMMM mungkin diminta untuk update blog nya yaa.haaaha,Mungkin jugak gangguan dari nyamuk yang tak habis habis nak berkejar kejar kat sekeliling aku ni.Mendapat kau kena ridsect denagn akuh.Mosfly brand ekceli.

Mungkin jenama ni tak bagus sanagt kot. Tu yang aku dok sembur 2,3 kali pon taknak balah2 jugak nyamok nyamokk ni.hussh.Ni aku tengah taip pon dia sebuk nak belajar terbang kat lappy aku.%^&*&%$#.
Lantak lah kau nyamuk.cett masuk plk dalam entry.woott nak tidurr ni.tolong lahh nak tidor nak tidorr nak tidoo.lalalalaaaaaa abes dah ..dah dahh gi tidooo

mood nak tidoo peluk meow aku.tapi dier menghilang kemana ntah
ZZZZZZZZ



0 Comments: