Khamis, 19 Julai 2012

Ramadhan 2012 lagi 4 hari

Assalammualaikum

Hey pacik,macik,nnek,wak2
Lame yang teramat amat lah giler sesnagt  aku tak selongakar belog ni kan?
plus arini hampir 5 dekad kot.wah wahhh


Tidor punya tidor..tup tup dah nak masuk bulan Ramadhan.acaner ni?
belog aku x banyak pon entri nyer.(dah empunya nyer pon rajin ngadap lappy tapi x pnah pon nak on Belog ni)  what de sh*t nak pnuh entri nyer.

Hmmm.ayat nyindir diri sendiri.
do i care ?? huhh no no no.!! shut up your stu*id entry. If u think dat i really care on wht r u try to menyindir me.huuhh !! nooo!! I very2 totally not care about it.just please shut up.

Hahaa.
aku dah start taiping enteri merepek.berkejadah jadah.
huhhh kk just seterit to de poin.
btw memandangkan bulan Ramadhan yang sgt2 lah hampir tiba ni.
Aku nak ucapkan selamat menyambut nyer.Firstly puase lah.InsyAllah aku penuh 1 bulan.moga dipanjangkan umur serta dimurahkan lagfi rejekidalam bulan yang penuh keberkatan. dari yang Maha Esa.Allah SWT

Dalam bulan yang suci semoga dapat menjaga tingkah laku.tutur kata serta perasaan.bukan nyer kat aku jer.hope gak dekat my Family mak,abah my pren.Hakim,Anis,Kak Ayu,Kak Izan,Dayah..fuhh siap mention name korang kot.serta dekat rakan rakan yang aku mmg kenal.
Cehh macam lah kekorang bace kan enteri aku ni.Tah tah xjumpe pon.

sokey la.ner tau kot kot korang tersesat plak kt dalam ni.leh lah mengeja setiap enteri aku ea.
dahh..ermm pe lagi erk nk type?.

Dah kot.aku ni kalo byk idea mmg sekali berderun datang.Tapi kalo da hilang tu.mmg berduyun duyun ilang.shuhhh semua hilang xdapet nak carik balik.
Nex if aku idea tu dtg balik aku try lah cepat2 on belog ni.leh terus paste kt dalam ni k.
btw mood aku skang ni sdng miss my old fren yang tak nak berapa old.Assallammualaikum wbt.
tata daaa.

0 Comments: