Jumaat, 8 Januari 2010

Welcome TwoThousandTen

Assallammualaikum::
Weyh update gak blog ni
xcelly rasernyer sempat lagi kot aku nk wish epy new year kat korang sumer kan.
aku nih selalu jerk lambat wish kat korang kan2.bizi arhh konon nyer tuh.werkk.
Btw pe azam kengkorang 2010 ni?elehh tipu arhgg xde azam.
ko nak berubah jadi budak baek pun kire azam tuh.haha.
weyh merepek jerk ko Fiq.dah.dahh.dahh.

Azam aku plak, ape yer?? ermm??haha.kate jerk orang laen xde azam
sendiri punyer azam pon doq terpinger pinger.hehekk.ok ok lah.

Firstly aku tahun ni nak kumpul duit bebanyak.nak wat pe weyh simpan bebanyak.enjoy kan besh.Lol asyik enjoy je ko ni.Pe kater ko simpan.Nnti boleh buat rumah sendiri.harta sendiri then.untuk hari tuer pon penting beb..kalau sumer ko nak enjoy biler mase ko nak menyimpan.kan3.

Secondly plak nak beli kete sendiri.pakai duet titik peluh lorr beb.cehh berpeluh lah sangat.hahaa
xpe janji duet sendiri dari kerja yang halal.kete da order.tunggu finance col jer.ntah lulus ke.tak loan aku tuh.harap2 lulus la.Korang pon doakan lulus lah yer.hehe.

Thirdly:kengkadang aqu nih asyik ingat pasal duniawi jer.akhirat lagi penting weyh.dunia-dunia gak.ilmu akhirat bila mase lagi aku nak cari.Tu lah solat pon kengkadang tertinggal.Luper r konon.Kalau makan ko tak luper.Tido pon ko tak luper.Ni kan plak solat yang tak sampai 15 minit.ish2 ape lah nak jadi.InsyAllah aku akan berusaha untuk tidak meninggalkan solat atau menterlupekan.hehe.Solat Tiang Agama

Dah lah xcelly banyak lagi azam tahun 2010 ni.ntah kenape tahun ni cam raser excited plak.hehe.
Excited xcited gak.Blog nih kena hapdate gak.Jangan bagi bersawang plak.Orang laen nak singgah pon wek nyampah jerk.Asyik asyik entry lamer jer.Ok2 lah InsyAllah blog ni aqu hapdate.tu pon kalau aqu sempat la.cause aqu kalau nak hapdate kena tyme betol betol relax.Kalo gelabah semacam jer.aqu pon tak tau nak tulis ape.Kang merepek je plak aqu kat dalam blog ni..Hati pembace pon nak kena jager.hehe.

Jap jap ngok jam jap.ishh dah pukol 3 a.m.patut r aku cam penin pale je.
rupenyer mase tuk tido.kang tak cukup tido besok bangun da jadi macam panda bear plak.
okeh lah korang nex time update lagi.Epy TwoThousandTen kat korang.

0 Comments: